تو میگفتی:من دخترم و..
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

چهار شنبه 30 مهر 1393
ن : محمددانیال

تو میگفتی:من دخترم و..

من دخترم، پر از هیجان، پر از احساس، سرشار از عشق، آغوش من هوس نمیخواهد، آغوش من عشق میخواهد، بوسه هایی از سر عشق میخواهد، تمام وجودم تشنه ی وجودی است صادق، تکیه گاهی محکم! آغوشی که عشق را معنا بخشد در تکاپوی احساسات دخترانه ام.

من یک دخترم، با وجود تمام تابوها، متولد میشوم تا عشق بیاموزم، من دخترم، آموزگار زندگی، هستی بخش! جنس من عشق را می فهمد، محبت را درک میکند، حتی ف اح ش ه ای که در پس کوچه های ه وس، عشق را زندانی کرده.

من دخترم، یاد گرفته ام که با ترس زندگی کنم، تا مبادا از دست بدهم دخترانگیم را، غافل از اینکه وجودی سرشار از عشق میتواند روحم را به زنی تبدیل کند، بدون لمس تنم!

یاد گرفته ام حرف هایم، احساسم باید نا گفته بماند، وجودم تنها بازیچه است... بازیچه ی دستان قدرتمندی که همه چیز را هم عشق نمیبیند.

هنوز هم زندگی میکنم، هنوز هم بلند میخندم، شیطنت میکنم، دستانم را باز میکنم و زیر باران میچرخم!! با اینکه میدانم دهان مردم هرگز بسته نخواد شد.

بلند میخندم، در کوچه باغ های شهرم، با اینکه میدانم بلند خندیدن من مهر تأییدی است برای اثبات نا اهلی ام.

بهنوز هم با صدای باران به وجد می آیم، بوی نم خاک هنوز هم بهترین عطری ست که بوییده ام. هنوز هم وجودی با احساس دارم، هنوز هم فراموش نکردم بکری وجودم را، هنوز بی تفاوت نشده ام، امیدی هست، برای اثبات عشق، باید ثابت کنم که هنوز هم وجود دارد، باید از بین ببرم تفکرات خراب را، هنوز هم وجود دارند دخترانی که آهن پرست نشده اند. هنوز هم هستند....


نظرات شما عزیزان:

مستانه
ساعت21:14---30 مهر 1393
من واوج خوشبختی کنار تو من و اوج دلبستگی به نگاهت منو از خاطراتت پاک نکن من همان هستم که در اوج عاشقی در اوج گریه هایت دلتنگی هایت دلبستگی هایت وتنهای هایت به یادتم
پاسخ:لطف دارین... من همانم که تنهایی هایم را بر دوش کسی نمیگذارم... همونیم که لبخند رو به لبهاتون می نشونم.... گریه هام رو به ثانیه های شب می سپرم.... وخاطراتم را می نویسم..تا بخندی...تا بفهمی عاشقی به همون اندازه که قشنگ و زیباست... به همون اندازه..خطرناکه... بهترین ها رو برات آرزو دارم... بازم به این بنده خدا سر بزنید...


✖ GiRl OOF✖
ساعت13:55---30 مهر 1393
exact
like


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.